Hogyan tartsunk rendet az irodai asztalunkon?

Így tartsunk rendet az íróasztalon

Nem könnyű dolog a napi teendők mellett arra is koncentrálni, hogy folyamatosan rend legyen az íróasztalon. De nem lehetetlen. Csak néhány dologra kell odafigyelni és nem hatalmasodik el a káosz nap végére. Mutatjuk, hogy milyen “szabályokat” tartsunk be.

Rendezzük a papírokat, méghozzá fontosság szerint. Használjunk ehhez olyan mappákat, amik más színűek, így, ha legközelebb érkezik egy új dokumentum, pillanatok alatt rendezhetjük azt, és nem fog órákig az asztalon heverni. És az elkeveredésnek az esélye is sokkal kisebb.

 

Használjunk színkódokat és címkézzünk, ha szükséges. Amennyiben rendszeresen elővesszük az említett dokumentumokat, akkor a gyűrűs dosszié a legjobb megoldás, ha viszont ritkán van szükség azokra, akkor egy archiváló doboz is megteszi.

 

Használjunk asztali papírtartó alkalmatosságokat is. A még nem rendszerezett dokumentumokat itt tárolhatjuk. Akár a ránk váró teendők és az elvégzett feladatok alapján is csoportosíthatunk. Tökéletesek erre a célra az irattálcák és a fiókos, polcos irattartók is.

 

A már nem használt dokumentumokat ne az asztalon, hanem iratszekrényben tartsuk. Fölöslegesen ne foglalják a helyet a közvetlen környezetünkben.

 

De nem csak a papírokat, hanem az írószereket is célszerű egy helyen tartani. Viszont az asztalon csak az legyen, amit rendszeresen használunk. A póttollakat, az ollót, a tűzőgépet tartsuk csak a fiókban. Elég, ha egy-két íróeszköz és a jegyzetelésre alkalmas cetlik vannak a kezünk ügyében. És persze egy naptár!

 

Ha ezekre odafigyelünk, könnyen rendet tudunk tartani az asztalunkon. És valószínűleg kevesebbszer fordul elő, hogy elkeveredik valamilyen dokumentum, és az is, hogy nem lesz mivel jegyzetelni, mert minden toll másnál van. Ismerős?

 

Segíthetünk az Önnek megfelelő irodaszerek beszerzésében? Nézzen körül az Irodatech24.hu webáruház termékei között! Adja le a rendelését még ma, és holnapra már Önnél lesz a kért termék!